nike 97 silver bullet

in Puella Magi Dubs 18.01.2020 04:34
von PageMax • 3 Beiträge

Du kan indsnævre et "hot spot" ved at hvide nike sko dame kontrollere de områder, der producerer de mest øverste dyr. Kombiner et område, der producerer et uforholdsmæssigt antal trofædyr med et hæderligt udstyr, der kan føre dig til dem, så vil du være i forretning. Glem ikke at konsultere en god taxidermist inden din rejse. Han eller hun kan give nogle vigtige anbefalinger til at holde dit dyr intakt under rejsen hjem. Hvor meget kan jeg med rimelighed bruge på en jagt? Det er vanskeligt at måle, hvor meget jeg skal bruge på en jagt. I denne situation, som i mange andre, er mit motto:  Du får normalt, hvad du betaler for.  Dollartal alene bør ikke måle værdien og appellen af en bestemt jagtudflugt. Holdningen med altid at stræbe efter at få den "bedste deal" kan føre til katastrofe i de fleste tilfælde.

Det var kun et spørgsmål om tid. Hvis bukke valgte den samme kursus som gør, ville jeg have et uhindret skud på 12 yards. Da 10-markøren flyttede forbi min stand, kom den mindre bukke farligt tæt på mit træ og forhindrede enhver chance for et skud. Jeg vidste, at selv den mindste bevægelse ville få den 1 1/2 år gamle hjorte til hvide nike sneakers at sprække og muligvis kunne ødelægge chancen for at pege på big buck. Så jeg ventede. Flere minutter gik, mens jeg så efter en åbning. Bange for at flytte holdt jeg min position og bad om, at den lille bukke ville fortsætte. Som i kø, begyndte den lille hjort ned ad den blide skrånende bjergside og gik hen til det plukkede kornmark nedenfor. Jeg fandt mit skud. Under hvide sneakers nike rovdyr-byttedyret med unggutten var den store bukke flyttet ud til 23 yards og vendte nu direkte væk fra mig.

Der er mange variabler, der kan påvirke vores succes som jagtbuere. Vejret og vindretningen kan ændres uden varsel. Hjortene, du jager, kan være optaget af et andet afsnit af ejendom, eller de ustølige grader af Lady Luck kan beslutte, at det bare ikke er din dag at score. Af alle de aspekter, der kommer i spil, ved at holde ens udstyr i harmoni - i dette tilfælde, er vores bredspidser - en faktor, der kan kontrolleres fuldstændigt. Lad os se på nogle måder at øge effektiviteten af vores udstyr på. En bue, en pil og et bredbånd deler et synergistisk forhold. Synergi betyder, at den samlede effekt af en gruppe af komponenter er større end summen af nike 97 black deres individuelle effekter. Som et eksempel har hver komponent en bestemt individuel "operationel værdi", men ved at arbejde sammen, vil systemet som helhed opnå større resultater end hvad de individuelle effekter kunne generere separat.

Der er mange forskellige typer buer på markedet i dag, men at vælge en er ikke en let virksomhed. Bogfremstillingsindustrien er blevet oversvømmet med nye innovationer og udviklinger i det sidste årti. Sammensatte buer har gennemgået mange ændringer i udseende og arkitektur, med en række drastiske ændringer, der har fundet sted i de sidste par år. At retfærdiggøre køb af en bue over en anden i disse dage kræver mere end bare en stor tegnebog fyldt med greenbacks og plast. Heldigvis er der et par retningslinjer og procedurer, der skal følges, som vil hjælpe med at forenkle processen. Valg af den seneste udvikling i primitivt våben begynder med en beslutning om at skyde en bestemt type og mærke af bue.

Jeg bøjede trofæbokke i det sydøstlige Nebraska. Det var de sidstnævnte stadier i oktober, og forkrydsningsfasen i whitetail-avlssæsonen var lige begyndt at varme op. Selvom køreturen fra min daværende hjemstat Wisconsin var lang og trættende, holdt udsigten til at jage nyt territorium min humør højt undervejs. Ankom senere end forventet, lavede jeg hurtigt planer for en tidlig aftenjagt. Der var kun tid nok om dagen til at købe min licens og til at tage en hurtig lur, før jeg gjorde min førsteårs debut som Cornhusker State bowhunter. Efter lidt tiltrængt hvile satte jeg kursen mod skoven. Naturligvis var jeg ivrig efter at starte mit fem-dages undervisningskursus i Nebraska Whitetail Hunting 101. Sidste øjeblik udseendet af en stor doe var den eneste handling, jeg oplevede den første eftermiddag.

Efter at have været inden for let bueområde stoppede den enlige hjort lejlighedsvis for at søge i et nærliggende milofelt. En følelse af bitter søde trøst fejede over mig, nike 97 silver bullet da de sidste sekunder af lovlige skydetimer langsomt tikkede væk. Uforbløffet over resultatet af mit første møde med en Nebraska whitetail, lænede jeg mig tilbage og nød roen og stillheden ved natten. Solens gradvise anstændighed opløstes i en vask med livlige farver og sætte nattehimlen i brand. Det var et show med naturlig kunst, som jeg ikke snart vil glemme. Da doen var ude af mit syn, klatrede jeg roligt ned fra min stand, gik ud til hovedsporet og ventede på, at min jagtpartner skulle hente mig. Om sommeren er temperaturerne varme og fugtige. Bitende bugs sværmer. Tøj stick. Svedperler.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Saxon Hosea
Forum Statistiken
Das Forum hat 1039 Themen und 1201 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen